השר לשעבר ארדן: "בימים הקרובים אחליט על המשך דרכי"

דוד לזר No Comments on השר לשעבר ארדן: "בימים הקרובים אחליט על המשך דרכי"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (ראשון) התקיים טקס חילופי השרים במשרד הפנים, בטקס אמר השר לשעבר גלעד ארדן כי "בימים הקרובים אצטרך להחליט על המשך דרכי הציבורית", לדבריו, "כשאני אומר 'דרכי הציבורית' אני מתכוון רק לכנסת ולממשלה. אם יש למישהו אשליות או חלומות אני מבהיר בצורה ברורה ביותר שאני רואה את עצמי שליח ציבור איפה שלא אהיה".

השר לשעבר אמר כי "האמת היא שהמשרד הזה לא היה המשרד הראשון שאותו ביקשתי, אבל זה תמיד היה משרד שידעתי שיש לו חשיבות עצומה".

ארדן התייחס להעברת מנהל התכנון ממשרד הפנים למשרד האוצר, ואמר כי היא "עלולה לגרום לאסון תכנוני ולפגוע קשות באיכות החיים של אזרחי המדינה, אישרנו עשרות אלפי יחידות דיור, אני לא מכיר שום דרך אחרת להוזלה".

"זה לא סוד שרציתי להישאר במשרד הפנים והצעתי לצרף אליו את המשרד לביטחון פנים. אין ספק שהמשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל סובלים ממשבר גדול מאוד. אחרי שלמדתי את הנושא חשבתי שהדבר הנכון הוא להכפיף אותם לאותו גורם מיניסטריאלי".

"רפורמה בארנונה היא לא סתם מילה אלא דבר שנדרש. גם השירות, זה אחד המשרדים הבודדים שיש לו משרד בכל עיר. לכן השירות הוא מרכיב מרכזי ותמיד אפשר לשפר. צריך לשאול למה תמיד כשאתה מגיע למשרד הפנים אתה רואה תור מפה עד אמריקה. לצד יוקר המחיה השירות הוא דבר שצריך לטפל בו", אמר ארדן.

"העובדה שאתה לא נמצא בממשלה היא מכבידה כמובן. כשמישהו מבכירי התנועה לא נמצא במעגל מקבלי ההחלטות אז המצב הזה הוא לא טבעי. אני מכיר את היכולות שלך ותביא אותן לידי ביטוי בכל מקום. כמו ששרון אמר טוב להיות שר, אבל אני בטוח שתביא את זה לידי ביטוי בכל מקום שתהיה. אמרתי את דבריי גם בשיחותיי עם ראש הממשלה".



0 תגובות